الأحد، 13 يوليو 2008

الإنتظار



أراك تنتظرني .......
و أكاد أجزم أني رأيتك خلف الباب ,

أتلهف بقايا عطرك في أي شيء ,
وأري خطواتك في كل مكان ,
و أجد كلماتك تأسر لساني ,

و أسمع صوتك يحتل أفكاري ,

ما عدت أذكر كم سالت دموعي في غيابك
وكم من ليالٍ قضيتها وحيدة في إنتظارك ,

كل ما أعرفه الآن ......
أن حياتي كلها شتاء قارص
يدفئه شعاع الشمس أحياناً

هناك 6 تعليقات:

Unknown يقول...

انا موجوعة اوي على فكرة ..
انا كمان نفسي افتح الباب و الاقيه مستنيني ..
و نفسي لما ارجع مصر الاقيه جنبي .. و بيقول انه هيفضل معايا على طول ..
بس دة مش هيحصل ..
على فكرة انا بامر بحالة سيئة جدا جدا .. مش عارفة انا بفضفض لك ليه ..
بس انا كمنا.. قلبي واجعني اوي ..

:)

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

انا كمان والله ياشوشو تعبت بجد ومش عارفة نهاية الفراق هتكون امتى ونفسى فى خيط امل اتعلق بية ,اشكر على ثقتك بيا

bastokka طهقانة يقول...

الشمس بتشرق من جوانا
مش مستنيين حد ينور لنا قلوبنا و لما يغيب تبقى برد و خوف
خليكي قوية و مفترية

اوروفوار

Unknown يقول...

جميله كلماتك
بس انا مش بستحمل الكلام الحلو ده بصراحه
خصوصا لما بتيجي سيرة الدموع
الف مبروك على المدونة
ومبروك علينا الكلام الحلو

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

طهقانة.....
والله نفسى يكون عندى الجراءة والقوة ال عندك دى حأحاول أكون قوية بس مأوعدكيش أنى أقدر أكون مفترية

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

لماضة....
الله يبارك فيكى وشكراً على تعليقك الجميل