الأحد، 3 أغسطس 2008

عشان نبقى على نور


أهلاً بكم جميعاً شرفتونى ........

أحب أشكر أخى الأكبر المراكبى المغترب على طول وال شكلة هيطول فى الغربة على الإعلان ولأنة أيضاً كان سبب معرفتكم بيا,

وأحب أقول إنى هأعملة قالب كريم كراميل لما يرجع عشان ماحدش يسيح تانى ويقول إنى مادفعتش أجر الإعلان,

وأحب أشكر كل أصحاب المدونات ال إستقطعوا جزء من وقتهم الثمين عشان يدخلوا يقروا ويعلقوا عندى ويشجعونى وينصحونى بجد ,

وعشان نبقى على نور مع بعض من الأول أحب أقول للكل حاجة : أنا والله مش كئيبة أو حزينة أومجروحة على طول أنا بس مابعرفش أكتب لما بأكون سعيدة لأن السعادة شىء لايوصف بكلمات لكن لما بأكون حزينة بأخرج همى كلة فى الورق والكتابة وبأحس بعدها براحة شديدة ,

وحبيت أقولكم الكلام دة عشان ال مش عاوز يكتئب وداخل عشان يفرج عن نفسة وينسى همومة ياريت يمتنع عن قراءة كتاباتى من الآن وكفاية جرعة النكد ال أخدها وهذا إنذار صريح منى بذلك ,

مع وعد منى إنى حأحاول أكتب فرايحى بعد كدة يمكن يطلع منى حاجة تسعدكم ,

وتفضلوا بقبول فائق الإحترام ..... عاشقة الورد

هناك 26 تعليقًا:

oRiGiNaL HeArT يقول...

طيب انا اول مرة ادخل هنا :)
وعلى فكرة انا بحب النكد اوىىىىىى
هدخل بقى علطول عشان اقرا بوستاتك
بسكنت عاوزة اقلك فكيها شوية :p:

.......
ياريت تشيلى كلمة التاكيد :)

صباح الصباح يقول...

دة مش حزن وكابة دة ممكن نسمية شجن راقى

محمد عبد الغفار يقول...

طب يعنى الناس اللى كلفت نفسها وجت تهنى وتبارك الأفتتاح ملهاش شيكولاته ولا كوبايه عصير قصب ب 75 قرش حتى

انا من اهوى ومن اهوى انا يقول...

طيب احنا ناس بقى غلسة ومش ماشيين الا لما نشرب اى حاجة ، انشالله كوباية
كوكتيل فواكة بالايس كريم حاجة بسيطة جدا

تحياتى ومبروك لينا انضامامك لعالم التدوين اللى هاتضيفى لية إنشاء الله

زى المراكبى ما أضاف للتدوين واضاف لنا على المستوى الشخصى اكتر

تحياتى

يا مراكبي يقول...

طيب جهزي الكريم كراميل اللي بتقولي عليه ده علشان أنا في المطار دلوقت .. بس مش كان يبقى ساندوتش بسطرمة أحسن؟

Unknown يقول...

فين الطبق بتاعي
ومعاه واحد كماله كمان
ياريت سندوتشين كفته ربنا يخليكي :)
مستنين يا جميل البوستات الفرايحي
word verfication
zehhdvpu

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

original heart
اهلاً بيك فى مدونتى المتواضعة وانا وعدت انى هأحاول أفكها وأجرب أكتب فرايحى وشكراً على النصيحة

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*صباح الصباح*
شكراً على التعليق رفعت روحى المعنوية

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*محمد عبد الغفار*
أكيد مش هنسى إنكم أول ناس حضرت الإفتتاح وهندرس موضوع عصير القصب دة

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*انا من اهوى ومن اهوى انا*
الله يبارك فيك وارجو ان اكون عند حسن ظنكم بى واكون على المستوى الجيد بإذن الله

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*يامراكبى*
جرى ايه ياعم المراكبى انت صدقت انى هأعمل الكريم كراميل وله ايه؟!!!!
دى حاجة كدة لزوم جر رجل الزباين يعنى عشان يدخلوا تانى,
ايه رأيك فى أختك ؟ ندله مش كدة ؟

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*لماضة*
سندوتشين بس ؟دة انا أفتح محل كفتة مخصوص عشان خاطرك ياقمر

blue-wave يقول...

اسم المدونه تحفه وعاجبنى جدا
وهى فعلا مدونه تستحق الزيارة
يلا مستنين منك الجديد
حتى لو كان حزين

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

blue-wave*
أشكرك على تشجيعة وأهلآ بك فى المدونة برغم إختلاف وجهات النظر

Rania Lelah يقول...

بعشق الشجن فى كتاباتك
على فكرة دلخت قبل كدة و شوفت البوستات بس مجتش فرصه اعلق
قريت فى البوست دة كريم كارميل
اتشجعت و قولت اعلق
يمكن
ينبنا من الحب جانب

و الى ياكل لوحدة يزور يا مراكبى

بجد مدونتك هاليله
و مشاعرها حاسه انها صادقة جدا


على فكرة انا ليا مدونه انكد بقى مقولكيش
:)

تحياتى

bastokka طهقانة يقول...

انا كنت زيك كده و لما النكد اخد مني رقات قلبت على الكوميدي و عرفت ان مفيش حاجة تستاهل و ان ممكن من وسط الحزن نطلع ضحك

اوروفوار

صباح الخير يا مصر يقول...

صدى الصمت
***********
نكدى و لا يهمك ...هى جات عليكى
على الاقل ده نكد منظم و له معنى
وبعدين مش هتلاقى احسن مننا لتذوق النكد...باعتبارنا خبره فى انواع النكد اللى هو اشكال و الوان فى مصر

مع تمنياتى لكى بالا يصيبك النكد يوما وان تجدى طريقك للبهجه و السعاده دائما

تحياتى

ذو الوجه المبتسم يقول...

عندما ينطق الصمت
تفتكرى هيقول ايه ؟؟؟
تمنياتى لك باجمل ابتسامة
تحياتى لك

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*rania
أشكرك على تعليقك اللذيذ وعلى تشجيعك ليا وأكيد هأزور مدونتك قريب وأضيفها عندى كمان وهأبعتلك طبق كريم كراميل على مدونتك يارب يعجبك

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*طهقانة
ازيك انا عارفة ان النكد مش هيحل المشاكل وانا بأحب اسلوبك الكوميدى جداًوهأحاول أتغير وأفكها ماحدش واخد منها حاجة
أوروفوار

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*صباح الخير يامصر
أشكرك جداً على تعليقك التشجيعى دة وربنا مايجيبش نكد للجميع

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*ذو الوجة المبتسم
عنما ينطق الصمت سيتحدث عن كل ما يختزنة الإنسان من أسرار ومشاعر خاصة وأحاسيس قد إنغلقت عليها أبواب القلب والعقل منذ سنوات

حسن ارابيسك يقول...

مبروك الف مبروك
واعلان غير مدفوع الأجر
حتى لو من غير كريم كراميل يستاهل اننا كلنا نلم من بعض وندفع تكلفته
لأن هذة المدونة تستاهل بشكل كبير
وبعدين ايه جمال المدونة دي أنا قرأتها منأولها إلى أخرها اليوم صحيح أخت المراكبي بجد هو انتي هاتجيبيه من بره هذا الإبداع
وفقكِ الله
تحياتي
حسن أرابيسك

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

*حسن أرابيسك
أشكرك على تعليقك الراقى الذى وصف المدونة بأكثر مماتستحق
وبالنسبة لأخى المراكبى فهو بالفعل كان ومازال مرشدى الدائم للتقدم والإستمرار

موناليزا يقول...

عجبتنى صراحتك
رغم انى اول مرة ادخل مدونتك ولسه ماقراتش حاجة بس كويس برضه
الاحتياط واجب

mirona يقول...

HI
انا عن نفسي متوقعة ان حضرتك ممكن تعملي اكتر من الكريم كراميل بكتييييييييييييير اوي لان كفاية انة ييجي وينور مصر واهلها ويرجع لبيتة بس لما يقرر ينزل ابقي قوليلنا عشان نعمل الواجب والفرايحي هيبقي احسن شوية علي الاقل احتمال افهم حاجة

BEST WISHES
BONNE CHANCE
حظ سعيد